BLOGI

LEXUKSEN TARINA - MITEN GLOBAALI LUKSUSMERKKI LUOTIIN

Lexuksen uusi lyhytelokuva kertoo, miten merkki on vakiinnuttanut onnistuneesti paikkansa innovatiivisena globaalina merkkinä viimeisen kolmen vuosikymmenen aikana. Tutustu, mistä kaikki lähti liikkeelle ja kuinka merkki on hyödyntänyt japanilaisia perinteitä, kuten omotenashi-vieraanvaraisuutta sekä takumi-käsityöläisyyttä tuottaakseen ainutlaatuisia ominaisuuksia ajoneuvoihin sekä tarjotakseen erinomaista palvelua.

Videolla esitellään myös merkin avainsaavutuksia, kuten alkuperäisen RX:n esittely – mallin, joka perusti uuden luksus-SUV-segmentin -, RX 400h, joka oli maailman enismmäinen hybridiluksusajoneuvo, sekä LFA:n – käsintehdyn superauton, joka määritti Lexuksen lähestymistavan korkean suorituskyvyn tekniikkaan.

Lexuksen siirryttyä globaaleille markkinoille on merkillä jatkettu miettimistä, mitä ominaisuuksia luksusbrändiltä odotetaan. Se käyttää aina ihmislähtöistä lähestymistapaa ja tekee enemmän kuin vain autoja tarjotakseen asiakkaille hämmästyttäviä lifestyle-kokemuksia.