1. Lexus-mallisto
  2. Joy Crookes
Internet Explorer 11 -selainta ei tueta. Käytäthän toista selainta saadaksesi parhaan mahdollisen käyttökokemuksen.
LEXUS UX

JOY CROOKES TÄHDITTÄÄ UX-KAMPANJAA

Lexus on julkistanut UX-mallia koskevan kampanjan, jonka pääosassa on kansainvälisesti arvostettu BRIT- ja Mercury Prize -ehdokas Joy Crookes.

Joyn näyttävä tyyli on yhdistelmä eri kulttuureja ja aikakausia, mihin on vaikuttanut hänen varttumisensa monipuolisessa Etelä-Lontoossa. Hänen jokaisessa luovassa teoksessaan loistaa tarkoituksellisesti ainutlaatuinen ja voimakas estetiikka, ja hän laajentaa aina visuaalisia rajoja kunnioittaen samalla perintöään. Hän hyödyntää myös alustaansa kasvattaakseen tietoisuutta hänelle tärkeistä asioista, kuten kestävästä kehityksestä ja siitä, miten tulevilla sukupolvilla pitäisi olla pääsy luontoon riippumatta siitä, mistä he ovat kotoisin.
"Energiaa, joka vie eteenpäin" -slogania kantavassa kampanjassa Joy nähdään nauttimassa UX:n tarjoamasta ajokokemuksesta ja hyödyntämässä Lexuksen intuitiivisesti toimivaa pilvipohjaista navigointia ja "Hey Lexus" -ääniohjausta.

"Luovuus kaikissa muodoissaan antaa minulle energiaa ja inspiraatiota. Uutta UX-kampanjaa työstettäessä olen nähnyt Lexuksen sitoutumisen käsityöläisyyteen ja luovuuteen. Kuten Lexus UX:n asiakkaat, pyrin aina ilmaisemaan itseäni. Olen tarpeeksi onnekas voidakseni tehdä sitä musiikkini, muodin ja taiteen avulla, ja olen kiitollinen, että Lexus tarjosi uuden alustan minulle juuri sen tekemiseen."


Joy Crookes