Lexus on julkistanut uuden suunnan globaalille brändilleen. Japan Mobility Show:n avajaisissa julkistettu brändimuutos vie Lexuksen autoalan rajojen ulkopuolelle uusiin tuotteisiin, palveluihin, kokemuksiin ja elämäntyyleihin ydinarvonaan “Discover”.
Sitoudumme “olemaan matkimatta ketään” ja haastamme itsemme olemaan edelläkävijä sekä kutsumme asiakkaita ympäri maailmaa löytämään uusia arvoja.
Asiakkaamme haluavat määritellä asiat omilla ehdoillaan ja saada tilaa sekä vapautta järjestää aikansa mahdollisimman tehokkaasti. He ovat myös valmiita haastamaan vallitsevat käytännöt tämän tavoitteen saavuttamiseksi.
Vuodesta 1989 saakka Lexus on pyrkinyt yhdistämään tuotteensa lifestyle-kokemuksiin osoittaen, että se voi soveltua mihin tahansa. Tunnistamme, että luksusmarkkinat ovat muuttuneet merkittävästi ja monet ihmiset tavoittelevat eri tyyppisiä ajoneuvoja, jotka tarjoavat uusia kokemuksia ja heijastavat sekä vahvistavat heidän henkilökohtaista elämäntyyliään.