TÄYSSÄHKÖINEN RZ

TEKNISET TIEDOT

Tutustu täyssähköisten RZ 300e- ja RZ 450e -mallien teknisiin tietoihin.

  • RZ 300e

    Tyyppi
    Kestosynkronimagneetti

    Enimmäisteho (hv)
    204

    Enimmäisteho (kW)
    150

    Akun tyyppi
    Litiumioni

    Akun bruttokapasiteetti (kWh)
    71,4

    Enimmäislatausteho AC (kW)
    11

    0-80 % latausaika AC (h:min)
    06:30

    Enimmäislatausteho DC (kW)
    150

    0-80 % latausaika DC (h:min)
    00:30

    Huippunopeus (km/h)
    160

    Kiihtyvyys 0-100 km/h (s)
    8,0

    Voimansiirto
    Etuveto

    Sähköajokantama, WLTP (km)
    419-480

    Energiankulutus, WLTP (kWh/100 km)
    14,9-17,0

    CO2-päästöt (g/km)
    0

    Kokonaismassa (kg)
    2 520

    Omamassa (kg)
    1 980-2 040

    Tavaratilan tilavuus, takaistuimet ylhäällä (l)
    586

    Tavaratilan tilavuus, takaistuimet alhaalla (l)
    1 515

    Vetomassa jarruton/jarrullinen (kg)
    750/750

  • RZ 450e

    Tyyppi
    Kestosynkronimagneetti

    Enimmäisteho (hv)
    313

    Enimmäisteho (kW)
    230

    Akun tyyppi
    Litiumioni

    Akun bruttokapasiteetti (kWh)
    71,4

    Enimmäislatausteho AC (kW)
    11

    0-80 % latausaika AC (h:min)
    06:30

    Enimmäislatausteho DC (kW)
    150

    0-80 % latausaika DC (h:min)
    00:30

    Huippunopeus (km/h)
    160

    Kiihtyvyys 0-100 km/h (s)
    5,3

    Voimansiirto
    DIRECT4-neliveto

    Sähköajokantama, WLTP (km)
    404-438

    Energiankulutus, WLTP (kWh/100 km)
    16,9-18,3

    CO2-päästöt (g/km)
    0

    Kokonaismassa (kg)
    2 640

    Omamassa (kg)
    2 095-2 140

    Tavaratilan tilavuus, takaistuimet ylhäällä (l)
    586

    Tavaratilan tilavuus, takaistuimet alhaalla (l)
    1 515

    Vetomassa jarruton/jarrullinen (kg)
    750/750

*Latausteho ja -aika on mitattu kontrolloidussa ympäristössä ja vakiolämpötilassa. Toteutuneet arvot saattavat poiketa mitatusta. Suurin hetkellisesti saavutettava latausteho voi poiketa selvästi keskimääräisestä lataustehosta. Latausteho voi olla merkittävästi tavanomaista matalampi esim. Suomen talviolosuhteissa.

**Sähköajokantama ja sähkönkulutus on mitattu WLTP-standardin mukaisesti kontrolloidussa ympäristössä. Toteutuneet arvot saattavat poiketa mitatusta. Sähköajokantamaan ja sähkönkulutukseen vaikuttavat ajotapa sekä muut tekijät mm. lämpötila, tieolosuhteet, liikenne, ajoneuvon kunto, varustelu, kuorma ja matkustajien määrä.