1. Lexus-mallisto
  2. Ajodynamiikka
Internet Explorer 11 -selainta ei tueta. Käytäthän toista selainta saadaksesi parhaan mahdollisen käyttökokemuksen.
Uusi Lexus RX

AJODYNAMIIKKA

Tutustu yksityiskohtiin, jotka tekevät RX:n ajokokemuksesta poikkeuksellisen palkitsevan.

Erittäin jäykkä alusta

RX on rakennettu GA-K-alustalle, jota on muokattu pidemmän akselivälin saavuttamiseksi ja jäykkyyden lisäämiseksi. Sen ansiosta Lexuksen insinöörit ovat voineet säätää jousitusta tarkemmin parantaen sekä suorituskykyä että mukavuutta. Uusi alusta on aiempaa 90 kg kevyempi ja sen painopiste on 15 mm matalammalla. Akseliväliä on pidennetty 60 mm ilman auton kokonaispituuden kasvattamista.

Jousitus

RX:n uusi monivarsitakajousitus tarjoaa erinomaisen sivuttaisvakauden ja kallistuksenesto-ominaisuudet. Se kykenee käsittelemään suurempaa vääntöä ja vähentää huomattavasti melua ja värinää. RX 450h+ Luxury- ja RX 500h F SPORT + -mallit ovat varustettu mukautuvalla jousituksella (AVS), joka parantaa ajettavuutta ja käsiteltävyyttä erityisesti nopeissa mutkissa hallitsemalla jokaisen neljän renkaan iskunvaimennusta nopeasti ajotilanteen ja -ympäristön mukaan.

Ajotilan valitsin

Voit valita itsellesi sopivimman ajotilan Eco-, Normal-, Sport- tai Custom-valinnoista painottaen esimerkiksi taloudellisuutta tai dynaamisuutta.

Aina nelivetoinen

RX 450h+ on varustettu E-FOUR-nelivedolla, jossa 40 kW:n takasähkömoottori on aina käytössä tarjoten enemmän vääntöä ja parempaa pitoa.

RX 500h:n DIRECT4-neliveto tasapainottaa jatkuvasti tehoa ja vääntöä etu- ja taka-akselin välillä kaikissa ajotilanteissa tarkemmin kuin mikään mekaaninen järjestelmä voisi.