2021 lexus hero the art of feeling more

LEXUS-UUTISET

THE ART OF FEELING MORE: HAVAINNOLLISTAVA KATSAUS TRENDIENNUSTEISIIN JA KÄYTTÄYTYMISEN MUUTOKSIIN

  • Lexus juhlistaa täysin uutta NX-mallia julkistamalla yhteiskunnan uudelleen määritetyt prioriteetit ja miten enemmän tunteminen on taiteenlaji.
    Lexuksen tilaamassa raportissa, joka on kehitetty yhteistyössä johtavan maailmanlaajuisten trendiennusteiden laatijan WGSN:n kanssa, on tarkasteltu kattavasti maailmaa sen avautuessa pandemian jälkeen. Raportti valaisee trendejä ja käyttäytymismalleja, joita olemme havainneet noudattavamme viimeisten 18 kuukauden aikana, ja prioriteettien vaihtumista yli sukupolvien.
    Meille kaikille yhteisen aistirajoitteisen ajan jälkeen haluamme nyt tuntea enemmän jokaisena hetkenä – tarjoamalla perheelle ja ystäville kotona tehtyä ruokaa, kehittämällä Internet 3.0:aa tai saamalla yksinkertaisesti iloa siitä, että voimme taas tanssia. Raportti havainnollistaa, miten tärkeänä kuluttajat pitävät edelleen elämyksiä.
    Ympäristö- ja taloustekijöistä johtuvaa väestön muuttoliikettä koskevat huolet ovat johtaneet arvioihin, joiden mukaan 10 prosenttia Euroopan kaupungeista menettää neljänneksen väestöstään seuraavien 30 vuoden aikana. Raportissa käsitellään muun muassa sitä, miten kaupunkien johtajat parantavat asuinaluettaan estääkseen muuttoliikenteen pois kaupungeista. Myös lomakäyttäytymisen odotetaan muuttuvan dramaattisesti. Lähes 60 % meistä aikoo välttää ruuhkaisia paikkoja seuraavalla matkalla, mutta mikä tekee kohteen houkuttelevammaksi kuluttajille? Avaruusmatkailusta on tulossa 2,5 miljardin euron toimiala vuoteen 2030 mennessä. Olemmeko kaikki silloin kosketusetäisyydellä maapallon ulkopuolisesta elämyksestä?
    Lexuksen uuden NX:n lanseerauksen yhteydessä tuottama ”Art of Feeling More” osoittaa meille, että se, mitä todella haluamme elämiltämme ja tuotteilta mitä ostamme, on tuntea yhteys: jotakin, minkä NX saavuttaa intuitiivisella ohjausjärjestelmällä, ergonomisesti kehitetyllä sisätilalla ja omistautumisella kestävän, hienostuneen ja tehokkaan suorituskyvyn tuottamiseen.
    WGSN on yli 20 vuoden ajan ennustanut trendejä maailman vaikutusvaltaisimmille brändeille. Sen laaja asiantuntijaverkosto 15 aluetoimistossa tarjoaa faktoja ja inspiraatiota yhteisölle, joka koostuu yli 43 000 tuotesuunnittelijasta ja ajatusjohtajasta 32 markkina-alueella maailmassa. Tämän vuoksi WGSN on täydellinen kumppani Lexukselle havaitsemaan kaiken joukosta sen, mikä on oikeasti tärkeää jatkuvasti muuttuvassa maailmassa.
    Osana raporttia Lexus pyysi nousevaa brittiläistä muotitähti Daniel W. Fletcheria, syntyperäistä pariisilaista valokuvaaja Floriane de Lasséea, ukrainalaista balettitanssija Oleg Ivenkoa ja italialaista toimittajaa ja kulinaarista supertähteä Benedetta Parodia pohtimaan havaintojaan ja tarjoamaan kiehtovia oivalluksia siitä, mitä heidän mielestään tulevaisuus tuo heidän aloilleen.
    Raportti sisältää näiden suunnannäyttäjien perusteltuja ennusteita, fyysikoiden ja sosiologien tutkimuksia sekä kattavan katsauksen siitä, mitä ostamme ja mistä nautimme. Se käsittelee sitä, mikä saa meidät innostumaan, ja auttaa Lexusta tarjoamaan enemmän merkitystä niille, jotka istuvat NX:n ohjauspyörän taakse. Enemmän tunteminen on todellakin taidelaji.